mandag 8. september 2008

Lenge siden sist nå :p

Men det har ikke skjedd sååå mye fordetom.. Vi har vært en tur opp i Jotunheimen og noen gikk Besseggen, men det gjorde ikke jeg. Gikk et godt stykke fordetom, og ble rett og slett utslitt. Da klarte jeg å få meg en kraftig forkjølelse. Dermed har jeg for øyeblikket nesten ingen stemme.

Ellers gikk ikke akkurat prøvespillingen til storbandet noe bra, så der skal jeg ikke være med. Det gjør ikke noe for meg, har funnet ut at jeg har mer enn nok å bedrive dagene med uansett :p
I går bestilte jeg meg togbilletter til Drammen den første frihelgen vår. Da skal jeg besøke det ferskeste medlemmet i familien min. Lille Frida =D

Har også snakket med mamma. Hun skal på ferie. Til Tyrkia. Uten MEG! Neida.. Tuller bare.. Jeg skal jo til Budapest etter påske og til syden til sommeren. Klarer meg nok uten en sydentur akkurat nå, men det hadde vært artig :p

Høres seinere :p

1 kommentar:

Marthe Emilie sa...

Ida!:D nu e d ikke længe til du kommer hjem! savne dææææ!<3