fredag 29. august 2008

Første uke

I morgen har vi vært her i en uke.. Tenk en uke allerede! Da er det bare 34 igjen.. Overraskende nok så har jeg ikke hatt skikkelig hjemlengsel en eneste gang ennå.!
Det jeg sa sist gang om at jeg skulle få treffe sax-læreren min på tirsdag, stemte da uheldigvis ikke. Han kommer ikke før nå på søndag, så jeg får ikke kommet ordentlig igang før da. Korpset er derimot kommet igang, og der skal jeg foreløpig spille baritonsax!! :D:D:D:D Elsker det! <3 Nå skal jeg også prøvespille til storbandet, men vi får se hvordan det går =/

Idag var vi på Domkirkeodden her i Hamar, og det var ganske interresant. Skolekoret sang inne i domen og det var helt fantastisk klang der, fordetom det var vanskelig å høre alle andre. Der fikk jeg også mitt livs første vepsestikk, og jeg trodde ærlig talt at det skulle være verre utifra fortellingene fra andre som har blitt stukket... Spenningen var allikevel stor med tanke på allergien min, men heldigvis reagerte jeg ikke!

I neste uke skal vi til Memurubu fjellstue og gå Besseggen.. Det gleder jeg meg til, men det ksn nok bli en utfordring..

Jeg har vært veldig sløv med bilder, og er klar over det, men jeg skal se om jeg klarer å få meg til å legge ut noe..

Prekast!!

1 kommentar:

Anne Kristine sa...

Ukas høydepunk va liksom vepsestikke :p Da måtte æ le litt :p