søndag 24. august 2008

På plass i Hamar..

Endelig har jeg fått rigget meg skikkelig til her på Toneheim, og menneskene her er fantastiske. Husene derimot er så som så. Jeg så for meg noe annet enn murvegger og 60-tallsmøbler, men jeg skal vel få dette også til å funke.. I hytta mi er det 4 jenter og 2 gutter. Guttene ser vi ikke så mye til, men vi 4 jentene har funnet tonen med en gang =D

Jeg har ennå ikke møtt saxofon-læreren min, men han kommer på tirsdag. Høres veldig bra ut ettersom han har gitt ut en del plater og er ganske kjent i miljøet. Forhåpentligvis får jeg spilt litt bariton-sax også mens jeg er her, men det får vi se etterhvert. Nå idag har jeg ogås funnet ut at jeg ikke er den eneste fra Finnmark. Det er ei jente her som er fra Kirkenes, som tilfeldigvis også spiller sax :p

Det var alt for denne gang, skal dra å bli bedre kjent med resten :)

Ingen kommentarer: